Wstęp

Cześć, serdecznie witam Was na moim blogu. Będę tu zamieszczała informacje o najsłodszych uszakach na świecie 😊 a mianowicie o królikach. Główną bohaterką wpisów będzie Narcysia. To
jej pojawienie się w moim domu, spowodowało chęć prowadzenia bloga i dzielenia się z  innymi frajdą z posiadania takiego super uszola🙂.
Wszystkie zdjęcia  jakie tu umieszczę są wykonane przeze mnie. Blog będzie zawierał rady i pomysły dotyczące utrzymania w zdrowiu i świetnej kondycji naszego pupila.
Zachęcam Was do częstego tu zaglądania. Życzę miłej lektury!😁

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę z niecierpliwością czekała na dalsze posty =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię te sympatyczne zwierzątka. Szkoda, że nie mam warunków, by się nimi zajmować i opiekować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, nie wiedziałem, że taki króliczek może spacerować jak pies prowadzony na smyczy. Chętnie zobaczyłbym jak to wygląda w praktyce. Może zrobisz jakiś filmik?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wstawię taki filmik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ropień u królika

Pielęgnacja królika 🐰

Moje intro!❤️